آدرس: تهران، خیابان دکتر بهشتی، خیابان وزرا، خیابان سوم، پلاک ۱۲، ساختمان صبا

حضور شرکت کارا روش صبا در نمایشگاه بین المللی تأسیسات

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات با حضور شرکت کارا روش صبا در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 27 مهرماه 1400 آغاز به کار کرد.

گروه بازرگانی و صنعتی کارا روش صبا، طبق سنوات گذشته با دست پر به استقبال این نمایشگاه آمد تا بتواند به معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه سرمایشی گرمایشی، برودتی و حرارتی بپردازد.

این نمایشگاه که تا تاریخ 30 مهرماه 1400 ادامه دارد، میزبان متخصصان این حوزه بوده و به معرفی آخرین فن آوری های حوزه تأسیسات پرداختند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

رونمایی از سامانه های جدید ویدا

گروه کارا روش صبا در روز اول نمایشگاه تاسیسات با حضور جناب آقای مهندس کاظمی مدیرعامل محترم مجموعه، از سامانه های جدید خود رونمایی کرد.

این سامانه ها در بستر کلود (رایانش ابری) طراحی و اجرا شد. سامانه ها از آخرین تکنولوژی های روز در دنیا می باشد که توسط مهندسان این شرکت بومی سازی و از امروز روانه بازار شد.

سامانه های ذکر شده ، از محصولات تخصصی شرکت کارا روش صبا می باشد که در 3 دسته با قابلیت های متفاوت خدمات رسانی می نماید.

سرویس های جدید کارا روش صبا:

1-سامانه سرویس دیجیتال مشتریان ویدا VDIS

2-سامانه ویدا v.Service

3-سامانه نظارت ویدا v.Red

بازدیدکنندگان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به نمایشگاه بین المللی تاسیسات در محل دائمی نمایشگاه های تهران در سالن 38 غرفه 13 مراجعه کنند. اطلاعات دقیق درباره نحوه ی خرید و عملکرد این سرویس ها را از تیم متخصص و فنی شرکت کارا روش صبا جویا شوند. یا با شماره های تماس شرکت ۰۲۱۸۸۱۰۰۱۴۹ واحد بازاریابی و مهندسی فروش تماس حاصل نمایند.

در ادامه می توانید تصاویری از غرفه کارا روش صبا در نمایشگاه تاسیسات را مشاهده نمایید.

ارسال دیدگاه
اشتراک‌گذاری با فیسبوک
اشتراک‌گذاری در توئیتر
اشتراک‌گذاری با واتساپ
اشتراک‌گذاری با ایمیل
اشتراک‌گذاری با لینکدین
اشتراک‌گذاری با تلگرام